2009. május 6., szerda

Te adj erőt

Te adj erőt, hogy bírni tudjak,
Ha megbántanak, ne zokogjak.
Te add meg, hogy eltűrjenek;
Hogy hibáimmal is szeressenek.
Te erősítsd meg erőtlenségem,
Hogy hősként vigyem a keresztem.
Te légy árvaságom erős támasza,
Tudom Te vagy a gyöngék gyámola.
Te őrizd meg a gyöngülő eszem,
Hogy életem nagy teher ne legyen.
Ó adj azoknak szeretetet,
Akiknek én adtam életet.
Legyen szívükben jóság, irgalom,
Öregségemet értő szánalom.
Áldd, őrizd őket édes Jézusom,
Hogy találkozzunk Nálad egykoron.
Vezess, erősíts, oltalmazz,
A végső órámon irgalmazz.
Ámen.

1 megjegyzés:

  1. Mindenki megérdemli, hogy boldog legyen a családjában és a kapcsolataiban, szerencsém volt, hogy visszakapjam a férjemet, Robbinson doktor hiteles segítséget nyújtott a házasságomban, a férjem 8 hónapra elhagyott, és teljesen összetörtem, és nem találtam rá módot. minden módon megpróbáltam visszaszerezni. Valamikor depressziós voltam, miközben olvastam egy bejegyzést az interneten, ahol az emberek arról tanúskodtak, hogy Dr. Robbinson hogyan segített nekik hasonló problémák megoldásában, ez egy válási oldalon volt, felvettem vele a kapcsolatot, és ő sem habozott, hogy segítsen nekem. A férjem hazajött, a boldogságom helyreállt
    SMS/hívás: +12267705795
    E-mail: Drrobbinssonspiritualhome@gmail.com
    https://www.facebook.com/drrobbinson

    VálaszTörlés

Rendszeres olvasók