2014. március 22., szombat

Imádság szeretetért

Uram, azt a kegyelmet kérem tőled,
hogy testvéreimnek adhassam mindazt a szeretetet,
melyet neked szeretnék adni,
azt kérem, hogy eméssz fel engem szereteteddel,
add meg nekem, hogy mások javát szolgálhassam,
főként azokét, akiket senki sem szeret,
akik nem szeretetre méltók.

Add meg nekem, hogy szeressek akkor is,
amikor engem nem szeretnek,
add  meg nekem, hogy szeressek,
amikor nem hiszek mások szeretetében.

Add meg nekem a felismerést,
hogy minden seb, hozzád tud és akar emelni.
Semmi és senki, egyetlen teremtmény
se legyen képes elválasztani tőled.

Add meg nekem, hogy megértsem az eseményeket,
s hogy úgy éljek, mintha ma este meg kellene jelennem előtted.
Ó, Uram, tedd, hogy így legyen!

Lisieux-i Szent Teréz

4 megjegyzés:

Rendszeres olvasók